.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واردات بی رویه و بحران در واحدها صنعتی

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: واردات بی رویه سبب بحران در واحدهای صنعتی شده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ولی الله فرزانه عصر امروز در جلسه بررسی واحدهای تولیدی و صنعتی بحرانی استان اظهار داشت: یکی از عوامل مهم ایجاد بحران در صنایع و واحدهای تولیدی به سوء مدیریت بنگاه های اقتصادی باز می گردد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان صنایع و معادن با ساز و کار تعریف شده و مشاوره دقیق ضمن حل معضلات واحدهای صنعتی، اجازه فعالیت صنایعی را در استان دهند تا نیاز اصلی استان باشد.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به این که واردات بی رویه از کشورهای آسیایی به خصوص چین عامل دیگر ایجاد بحران در واحدهای صنعتی استان بوده است، بیان داشت: مسئولیت آموزش به واحدهای تولیدی و بحرانی به عهده سازمان صنایع و معادن و سازمان کار و امور اجتماعی است.

فرزانه تاکید کرد: عدم رعایت تعریف مناسب کالاهای وارداتی باعث شده تا تولیدات داخلی با هزینه بالایی در کشور تولید شود و توان رقابت در بازارهای خارجی را از تولید کنندگان داخلی سلب کرده است.
مدیران و مسئولان واحدهای تولیدی و صنعتی بحرانی و تعطیل شده در این جلسه خواستار امهال و اعطای تسهیلات جهت تاسیس مجدد واحد صنعتی خود به منظور اشتغال مولد شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.662 seconds.